المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
البنفسج | ||||
مريم الريم | ||||
صقر حلب | ||||
جنة | ||||
محارب الصحراء الفنك | ||||
نرجس | ||||
السهم الحاد | ||||
رقية | ||||
عاشقة الجزائر | ||||
ziadinet |
رساله ريم الى الله
2 مشترك
:: المنتدى الادبي :: جنة القصص
صفحة 1 من اصل 1
رساله ريم الى الله
اخواتى فى الله والذى فلق الحبه وبراة النسمه انى احبكم فى الله
ريم بنت صغيره فى الثامن من عمرها كان ابها مريض لا يستيع الحركه
وكانت امها تساعد فى الكثير ذات يوم دخلت ريم على امها كانت امها تكتب رساله
فقالت ريم ماذا تفعلى يا امى قالت له اكتب رساله الى الله قالت ريم ممكن اقراءة امى
قالت امها لاياريم هذه رساله بينى وبين الله فذاهبت ريم هى تفكر ماذا تكتب امى لله
ارتدت ريم ان تكتب رساله الى الله فى يوم كنت ريم تكتب الرساله تدخلت عليه امها
ارتكبت ريم فقالت امها مادا تفعلى ياريم ازد ازتباك ريم فقالت لاشى ياامى 0000
رجعت ريم من المدرسه فوجدت ابوها مريض والدكتور عنده فدخلت ريه الى ابوه كى
طمئن عليه اذا بدكتور يقول ان لايعيش اكثر من شهر بكت ريم كثيرا فحضنتها امها
وقالت ريم يجب ان نحمد الله وان نتماسك امام بابا ارد الام ان تقراء رسالت ريم
فكانت رسالت ريم براءه عبره عن يارب الجنينه بتاعتنا طلع ورد كتير علشان
اودى كل يوم ورده للمعلمه يارب محمد ابن خالتى ينجاح يارب القطه تجيب قطط
كتيره يارب كلب جارنا يموت علشان عامل ازعاج يارب الشغاله تفهم شويه علشان متعبش ماما
بالفعل كل الرسالت استجابت لريم الكلب مات والقطه بقى عندها قطط كتير ومحمدنجاح
والجنينه طلعت وردكتير وكل يوم ريم تأخد ورده للمعلمه استغربت لماذا لا تدعى ريم
لولدها ان يشفا00 ودق الهاتف واذا بشغاله تقول المدرسه ياستى طلباكى ضرورى
ريم كانت ذهبا للمعلمه لطعتها الورده فساقطات الورده من الدور الثالث فاردات ريم ان
تنظر الى الورده فساقطط ريم وماتت كل شى فى البيت اسمع صوت ريم فيها
جاءت الشغاله ياستى سمعت صوت من غرفه ريم فذهبت لرى ما هذا الصوت
واذا برواز ايه الكرسى وقع لقيت ورقه وراء تخفيها ريم لمادا؟؟!!!!!
انه رسالهمن ريم لله تقول يارب اموت انا وبابا يعيش رحم الله ريم يارب
ريم بنت صغيره فى الثامن من عمرها كان ابها مريض لا يستيع الحركه
وكانت امها تساعد فى الكثير ذات يوم دخلت ريم على امها كانت امها تكتب رساله
فقالت ريم ماذا تفعلى يا امى قالت له اكتب رساله الى الله قالت ريم ممكن اقراءة امى
قالت امها لاياريم هذه رساله بينى وبين الله فذاهبت ريم هى تفكر ماذا تكتب امى لله
ارتدت ريم ان تكتب رساله الى الله فى يوم كنت ريم تكتب الرساله تدخلت عليه امها
ارتكبت ريم فقالت امها مادا تفعلى ياريم ازد ازتباك ريم فقالت لاشى ياامى 0000
رجعت ريم من المدرسه فوجدت ابوها مريض والدكتور عنده فدخلت ريه الى ابوه كى
طمئن عليه اذا بدكتور يقول ان لايعيش اكثر من شهر بكت ريم كثيرا فحضنتها امها
وقالت ريم يجب ان نحمد الله وان نتماسك امام بابا ارد الام ان تقراء رسالت ريم
فكانت رسالت ريم براءه عبره عن يارب الجنينه بتاعتنا طلع ورد كتير علشان
اودى كل يوم ورده للمعلمه يارب محمد ابن خالتى ينجاح يارب القطه تجيب قطط
كتيره يارب كلب جارنا يموت علشان عامل ازعاج يارب الشغاله تفهم شويه علشان متعبش ماما
بالفعل كل الرسالت استجابت لريم الكلب مات والقطه بقى عندها قطط كتير ومحمدنجاح
والجنينه طلعت وردكتير وكل يوم ريم تأخد ورده للمعلمه استغربت لماذا لا تدعى ريم
لولدها ان يشفا00 ودق الهاتف واذا بشغاله تقول المدرسه ياستى طلباكى ضرورى
ريم كانت ذهبا للمعلمه لطعتها الورده فساقطات الورده من الدور الثالث فاردات ريم ان
تنظر الى الورده فساقطط ريم وماتت كل شى فى البيت اسمع صوت ريم فيها
جاءت الشغاله ياستى سمعت صوت من غرفه ريم فذهبت لرى ما هذا الصوت
واذا برواز ايه الكرسى وقع لقيت ورقه وراء تخفيها ريم لمادا؟؟!!!!!
انه رسالهمن ريم لله تقول يارب اموت انا وبابا يعيش رحم الله ريم يارب
جنه الله- عضو جديد
- عدد الرسائل : 3
نقاط العضو :
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
:: المنتدى الادبي :: جنة القصص
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
2015-07-10, 03:21 من طرف ziadinet
» معنى الحب عند رسول الله صلى الله عليه و سلم
2015-07-02, 17:29 من طرف ziadinet
» اهداف و ملخصات الدوري الابطال اوربا 2006/2007
2011-07-11, 00:34 من طرف مريم الريم
» ازياء للصبايا
2011-07-10, 23:53 من طرف مريم الريم
» لعبة الكلمات
2011-07-10, 22:18 من طرف السهم الحاد
» اتحداك ان تصمد اكثر
2011-07-10, 20:09 من طرف مريم الريم
» اتحداك تعرف الصورة...بلا ما تشك فروحك
2011-07-10, 19:39 من طرف مريم الريم
» وانما.......... بنقطة واحدة
2011-07-10, 19:32 من طرف مريم الريم
» حكم وامثال
2011-07-09, 21:39 من طرف مريم الريم
» لعبة للبنات
2011-07-09, 21:34 من طرف مريم الريم
» *-._.-* *-._.-* كن مؤالفا بارعا *-._.-* *-._.-*
2011-07-09, 21:33 من طرف مريم الريم
» اكتب سؤال يورط الذي بعدك ......
2011-07-09, 21:32 من طرف مريم الريم
» إلعب... تسلى... إستفد... لعبة فرنسية رائعة و مفيدة جدا جدا
2011-07-09, 21:22 من طرف مريم الريم
» فكر معنا قليلا .....................
2011-07-09, 21:20 من طرف مريم الريم
» ولكن ..........بدون نقاط
2011-07-09, 21:17 من طرف مريم الريم